Aduh....

|

Aku masih lagi murung. Rasa macam tak nak layan semua orang. Kesian gak kat kawan-kawan yang biasa rapat ngan aku tuh. Tapi memang tengah xde hati nak bersuka-suka, bershopping2 ke or whatever la yang biasa aku buat time hati ceria.

Ntah malam ni kenapa aku rasa boring tahap gaban. Sedih x tentu pasal. Sedih mengenangkan nasib diri. Walaupun dalam kepala otak aku selalu gak berkata-kata yang lepas tu lepas lah , jangan di kenang merana badan. Aku dah cuba....bukan tak cuba...tapi ...payahnya ler. Kalau reti nak jadik macam nih ....mmmmm ntah la benda dah jadi. Nak tak nak jalan juga la kan?

Rasanya cam hari-hari hati aku menangis. Bukan tak letih,bukan tak penat....letih dah sangat...penat dah bebenornya...tapi hati aku ni degil sedegil-degilnya...kepala batu. Ini lah sebahagian peel buruk yang ade dalam diri aku. Payah nak buang...sapa tak tahan memang dia kata p lantak kau lah labu....

Macam biasa,kat sini aku menulis kepiluan yang aku rasai. Meringankan berat perasaan dihati. Setidak-tidaknya aku meluahkan...lapang sikit nak tido malam. Ermmmmm,eh...ye ke? Pasti insan yang ada pengalaman seperti aku boleh memahami. Ntah apalah aku bebel memalam nih...aku pun x tahu...confuse gak.Yang aku tahu aku rasa sayu dalam hati. Apa nak buat lepas nih ek....ermmm...mungkin solat hajat kembalikan semangat. kembalikan harapanku.pulanglah....aku rindu saat ceriaku....."pulanglah kepada ku....."

0 teguran hati: