Biarkan...aku rela melepaskan...

|

Aduh....kenapa tiba-tiba hari ini aku menjadi terlalu emosional apabila membaca satu komen di facebook. Tiba-tiba aku sebak. Tiba-tiba aku pilu. Terasa nak menitis air mata. Segera ku kawal agar mutiara jernih itu tidak jatuh di hadapan Zihah. Tapi sesungguhnya hati aku sedang menangis dan tidak dapat kubendung lagi, maka aku biarkannya mengalir tatkala aku mengadap yang Esa.
Sungguh aku sebak, tatkala namanya tersebut dek hati. Dan sungguh tak terdaya bagiku untuk menahan hati ini daripada menyebut namanya.
Ya Allah...kenapa hanya nama itu yang tersebut dek hati...dek mulut.....
Ya Allah...sedarkan aku dia bukan milikku
Ya Allah...yakinkan aku dia bukan milikku

2 teguran hati:

IMANSHAH berkata...

banyak bersabar...

~Insan Biasa~ berkata...

Ya Allah...Iman,
Awak ada di sini!