Kata hati

|

Ya Rabbi....maaf kepada teman2 yang pernah aku berjanji. Aku tak dapat meneruskan lagi. Aku berhenti setakat di sini cerpen yang baru ku ulang tulis. Hati aku tak tenteram untuk menulisnya kembali. Maaf as....kalau kau nak tahu mungkin kau perlu membaca salinannya yang ada pada aku. Tidak di sini. Maaf sofian...pada kau pun xdapat aku tunaikan. Niat dihati ada, tapi gayanya tak kesampaian. Disini....sekadarnya tempat aku bermohon pada sahabat dan cintaku yang satu. Meluah menzahirkan apa yang ada di dalam hati untuk ketenteraman jiwa. Tidak cukup sekadar menadah tangan,sujud di tikar sejadah. Di sini aku turut meluah. Melepaskan segala rasa jiwa. Aku perlu melakukannya agar segala perit tidak terpendam lama. Aku perlu melepaskannya. Dan inilah salah satu cara yang aku laku.

0 teguran hati: